perjantai 1. toukokuuta 2015

Kasvoja Askartelupirtiltä


Minulla on vielä muutama työ Askartelupirtiltä julkaisematta, tässä niistä toinen. Osallistuin Maikkiksen kasvokurssille ja siellä tulikin huhkittua urakalla. Piirtäminen itse ei ole vahvinta osaamistani ja en ole oikein kynään uskaltanut aikaisemmin tarttua.

Parasta kurssissa minulle oli ehdottomasti vinkit kasvojen mittasuhteista ja hahmottelusta. Olen ihan tyytyväinen lyijykynätöihin. Toteutus art journalin sivuille taas onkin vähän sitä sun tätä. Työtä pitäisi jatkaa ja olen yhä ihan kuutamolla värien ja sävyjen käytöstä. Maikkikselta pitää siis  tilata tukiopetusta Skypen välityksellä...

Mutta ihan hauskaa tämä on ja lupaan tehdä lisää!


2 kommenttia:

  1. Tosi hienoja!! Olen itse onneton piirtäjä en osaisi lainkaan tehdä tällaista:)

    VastaaPoista